Tulossa retkiä ja kesäpäivä

Lähtisitkö kanssamme tutustumaan Pietarin Eremitaasiin? Entä kiinnostaisiko kuntoloma?

Järviseudun Hengitysyhdistys piti järjestäytymiskokouksensa 28.1.2020 Alajärvellä. Tulevasta toiminnasta suunniteltiin muun muassa kesäpäivän järjestämistä sekä Pietarin matkaa. Lisäksi jäseniä kannustetaan hakemaan Hengitysliiton tuettuja lomia Maaseudun Terveys- ja lomahuollon kautta, lähimpänä näistä lokakuun alussa Kuortaneella pidettävä "Voimaa vertaisuudesta" -loma. Katso kaikki vaihtoehdot liiton sivulta: https://www.hengitysliitto.fi/fi/hengityssairaudet/kuntoutus/tuetut-lomat.

Pietarin kaupunki on tunnettu kauniista arkkitehtuurista ja kiinnostavista kulttuurikohteista.  Pietari on saarten, kanaalien ja siltojen kaupunki, joka on säilyttänyt tsaarinaikaisen loistokkuutensa. Ryhmämatka järjestetään yhteistyössä Matkapoikien kanssa ja matkalle suunnitellaan lähdettäväksi 1.6. Laivana on Silja Europa. Risteilyn perushinta C2-hytissä on  172 euroa henkilöltä, kaupunkikiertoajelu ja Eremitaasi-vierailu maksaa lisäksi 52 euroa. Risteilyn hintaan sisältyy kaksi kertaa buffet-illallinen laivalla ja kaksi meriaamiaista. Linja-autokuljetuksen hinta Järviseutu-Helsinki-Järviseutu riippuu matkallelähtijöiden määrästä. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä yhdistyksen matkavastaavaan Seppo Leväniemeen seppo.levaniemi(a)gmail.com, puh. 0400 875 591.

Kevätkokous päätettiin järjestää Vimpelissä ja kesäpäivää suunnitellaan kesäteatterin merkeissä heinäkuulle.

Järjestäytymiskokouksen avasi yhdistyksen puheenjohtaja Lilja Lantela. Seppo Leväniemi nimettiin yhdistyksen varapuheenjohtajaksi, rahastonhoitajana jatkaa Marja-Leena Saarinen ja sihteerinä Hanna Koivulampi. Tervetuloa yhdistykseen jäseneksi: https://kilta.hengitysliitto.fi/helikotisivut/liittymislomake.aspx

jshyhallitus2020.png