Silmälaseja

Toiminta

Yhdistyksemme tavoitteena on edistää hengityssairaiden ja heidän läheistensä elämänlaatua ja yhdenvertaisuutta kansalaisina sekä toimia terveellisen ja puhtaan elinympäristön puolesta Jämsässä ja  Kuhmoisissa.

Vekkari-lehden seurapalstalta löytyy lisätietoa yhdistyksen toiminnasta.

Toimintaa vuonna 2018

Kokous- ja tiedotustoiminta:

Sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset jäsenistölle. Hallitus kokoontuu n. kerran kuukaudessa, tarvittaessa useamminkin. Ilmoituslehtemme on Vekkarin seurapalsta.

Koulutus- ja kurssitoiminta:
Osallistumme ja ohjaamme jäseniämme liiton järjestämiin koulutus- ja kurssitapahtumiin.

Toimikunnat:

SILMUkerho

Toimii yhteivoimin. Kokoontumiset noin kerran kuukaudessa klo 14.00 Jämsässa Koskentien Palvelutalossa. Ilmoitukset Vekkarin seurapalstalla, Kerho järjestää retkiä kysynnän mukaan. Kerhossa on arpajaisia ja myyjäisiä yms. toimintaa, mikä kerholaisia kiinnostaa. Happiliikkuja -  Uskalla hengästyä  myös mukana.

YHTEISTYÖ.

Jatkamme edellisten vuosien malliin eri yhdistysten kanssa paikkakunnallamme. Aluehallinto auttaa rakentamaan yhteistyötä myös naapurikuntien hengitysyhdistysten kanssa.    Mm. järjestetään ulkoilu- ja pilkkitapahtumia..

Taloudellinen toiminta:

Arpajaisia varten pitäisi saada lisää työvoimaa. Samoin myyjäisiä varten tarvitaan lisää kutojia ja leipojia. Mottomme olkoon: Kaikkien työ on yhtä arvokasta! Elämä Voittaa -keräykset jatkuvat,  .

Teemalla: Hyvä me! Hyvässä Hengessä!

Jäsenistön Hyväksi!