Pyyhkeitä ja ruusu

Jäsenmaksut vuonna 2019

Varsinainen jäsen 25 €/vuosi

Lapsi- / nuorisojäsen 12,50 €/vuosi (lapsijäsen alle 15-vuotias)

Kannatusjäsen 60 €/vuosi

Jäsenedut

Sanosten reaaliaikainen verkkojumppa maksutta uusille jäsenille

Liittymällä hengitysyhdistyksen jäseneksi pääset osallistumaan neljään ilmaiseen verkkojumppaan.

Hengitysliitto tarjoaa kaikille uusille jäsenille liittymisetuna neljä tasapaino- tai lihaskuntojumppaa. Tasapainojumppa järjestetään torstaisin klo 14.30–15.00 ja lihaskuntojumppa tiistaisin klo 11.00–11.30. Yksi jumppa kestää 30 minuuttia, eli etu sisältää kaiken kaikkiaan 2 tuntia ohjattua jumppaa. Molemmat jumppapaketit ovat 49 euron arvoisia.

Jumpat järjestetään reaaliaikaisesti verkon välityksellä ja niihin voi osallistua joko tabletin tai tietokoneen avulla. Jokaisessa jumpassa on mukana vetäjä, joka opastaa ja motivoi osallistujia.

Näin saat jäsenedun käyttöösi:

1. Liity minkä tahansa hengitysyhdistyksen jäseneksi. Voit liittyä helposti verkossa olevalla liittymislomakkeella.

2. Ota alennuskoodi talteen heti liittymisen jälkeen ilmestyvältä Kiitos liittymisestä -sivulta. Kirjoita koodi ylös, ettei se pääse unohtumaan.

3. Valitse verkkokaupasta osoitteessa https://store.sanoste.fi/fi/ tasapaino- tai lihaskuntojumppa ja sopiva ryhmä. Valitse, milloin haluat aloittaa harrastuksen.

4. Lisää harrastus ostoskoriin ja lunasta se alennuskoodillasi. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi.

Ohjaaja soittaa sinulle kuvapuhelun, kun harrastus alkaa.

WellO2-hengitysharjoituslaite

WellO2 vahvistaa ulos- ja sisäänhengitysvoimaa, avaa ja kosteuttaa ilmateitä ja auttaa poistamaan limaa. Laitteesta on hyötyä pinnallisesti hengittäville, urheilijoille, äänityöläisille ja ikääntyville. WellO2-laitteen käytöstä hengityssairauden hoidossa kannattaa aina keskustella oman hoitavan lääkärin kanssa. Erityisesti harvinaista keuhkosairautta sairastavan pitää noudattaa tätä ohjetta.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta. Tilaamalla 10 kpl WellO2-laitteita kerralla, saat yhden laitteen ilmaiseksi.

Hyödynnä jäsenetusi ja hanki laite Hapella Oy:n verkkokaupasta. Jäsenetu koodin saat Marja Meltiltä p. 040 755 5126 marja.meltti(a)hengitysliitto.fi. Syötä saamasi koodi verkkokaupassa Kupongit-kenttään. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.shop.wello2.com.

MediYoga -verkkokurssi

Hengitysliitto tarjoaa kaikille mobiilijäsenpalvelun Mopsin käyttäjille MediYoga-verkkointensiivikurssin. Ohjaajana kurssilla toimii Tuija Rantamaa. Yksi harjoitus kestää noin tunnin. Voit katsoa harjoitteet älypuhelimellasi milloin vain ja missä vain. Mopsista MediYoga-kurssit löydät Jäsenedut-välilehdeltä.

Holiday Club

Holiday Club on jo kolmen vuosikymmenen ajan toiminut kylpylähotellipalvelujen, viikko-osakkeiden tai loma-asuntojen vuokrauksen ja niihin liittyvien aktiviteettientuottajana. Kaikkiaan kohteista on 31 Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

Hengitysliiton jäsenetuna tarjotaan vähintään 15 prosentin alennus päivän hinnasta. Hinta vaihtelee sen mukaan, onko kysymyksessä viikonloppu, joka on parasta sesonkiaikaa vai alkuviikon päivät, jolloin palvelu hinnoitellaan edullisemmin.

Tarjous koskee Suomen Holiday Club –kylpylähotelleja ja -loma-asuntoja sekä Villas- ja Chalets-huoneistoja. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Tee ja maksa majoitusvarauksesi Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa www.holidayclub.fi. Käytä varauksesi yhteydessä koodia: HENGITYS15 (alennuksen saat vain koodilla).

Tallink Silja Oy

Hengitysliiton jäsenenä sinulla on oikeus liittyä suoraan Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasjärjestelmän Silver tasolle, jonka etuihin kuuluvat normaalihintaisten tuotteiden alennukset. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kantaasiakkuuden eduista löydät osoitteesta www.clubone.fi. Tallink Silja Oy:n Silver-jäsenyyteen tarvittava sopimusnumero on 13024. Liittyminen tehdään osoitteessa https://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/club-one-erikoisliittyminen.

Hengitys-lehti neljä kertaa vuodessa.

Hengitysyhdistyksen palvelut:

• liikuntaryhmät- ja tapahtumat yhteistyössä Imatran kaupungin kanssa
  • luentotilaisuudet, kerhot, koulutukset, virkistystoiminta
  • Vertaistapaamisia- ja ryhmiä
  • Ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja kuntoutuksesta
  • Sosiaali- ja terveysturvan asiantuntijan puhelinpalvelut

Toimistolta saatavat tuotteet:

PEF-mittarit                                      22 €

Vesipiippu                                         12 €

Nenähuuhtelukannu                          19 €

Nenäsuutinosa                                     3 €

Suolainhalaattori                               21 €