Jäsenterveiset

Imatran valmiuskeskuksen harjoitus ke 4.3. klo 15-17 Imatran urheilutalolla

Olemme saaneet kutsun osallistumaan Imatran valmiuskeskuksen harjoitukseen. Etelä-Karjalassa kehitetään uudenlaista palvelumallia - alueellista valmiuskeskusta, joka kokoaa yhteen viranomaisten ja kansalaisten palvelut yhteen pisteeseen häiriötilanteen aikana. Palveluiden keskittäminen on asukkaiden kannalta järkevää. Hankalassa tilanteessa apua ei tarvitse etsiä useasta eri osoitteesta.

Imatralla järjestetään alueellisen valmiuskeskuksen harjoitus Imatran urheilutalolla, Kotipolku 2. Harjoituksessa ovat mukana Eksote, Imatran kaupunki, Etelä-Karjalan pelastuslaitos, Imatran Seudun Sähkö Oy, SPR, Vapepa, Pelastakaa Lapset ry, Martat sekä alueen vapaaehtoisia.

Toivotamme teidät tervetulleeksi osallistumaan harjoitukseen! Ilmoittaudu harjoitukseen oheisesta linkistä: https://www.lyyti.in/Valmiuskeskusharjoitus_1921 ke 26.2.2020 klo 16 mennessä. Saat ilmoittautumisen yhteydessä ohjeet harjoituksesta.

Yhdistyksen vuosikokous

Yhdistys piti vuosikokouksen maanantaina 13.5.2019 yhdistyksen toimistolla. Käsiteltiin vuoden 2018 toimintakertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastuskertomus, jotka hyväksyttiin ja myönnettiin vastuuvapaus hallitukselle. Samalla käsiteltiin vuoden 2019 ja 2020 toimintasuunnitelmat ja talousarviot, jotka hyväksyttiin.  Kokouksessa läsnä ollut järjestöasiantuntija Helena Narkilahti toi kokousväelle liiton terveiset.