Tietoa, tarinoita ja avoimia vertaiskeskusteluja verkossa

Hengitysliiton verkkoaktiivit tarjoavat kaikille kiinnostuneille avoimia kokemustarinailtoja sekä vinkkejä ja vertaistukea -keskusteluiltoja.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni. Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen. Kirjallinen liittymisohje löytyy täältä https://bit.ly/35vAf04. Jos tarvitset muuta apua osallistumiseen, tavoitat iltojen vastuuhenkilö Päivi Suuniitun numerosta 040 6704870.

Verkkotapahtumat ovat noin tunnin mittaisia ja avoimia kaikille kiinnostuneille. Jaa siis viestiä vapaasti tutuillesi, joita arvelet aiheidemme kiinnostavan!

Tiistai 14.1. kello 18 Pirkon pöytä – vinkkejä ja vertaistukea sisäilmasta oireileville. Illan emäntänä kokemustoimija, vertaistoiminnan koordinaattori Pirkko Moisio. Ota kahvikuppi läppärin ääreen ja avaa yhteydet vertaisiin! Pääset mukaan tällä linkillä http://bit.ly/2QSexhQ Illan vastuuhenkilö on Pirkko Moisio, puh. 044 407 7054.

Tiistai 21.1. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea uniapneaan. Keskustelua kuljettaa kokemustoimija Tapio Aaltonen. Klikkaa linkkiä osallistuaksesi http://bit.ly/2Fu8gUd

Torstai 23.1. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea keuhkoahtaumaan. Illan isäntänä kokemustoimija Ari Koivunen. Liity mukaan klikkaamalla linkkiä http://bit.ly/2QNZEwU

Tiistai 28.1. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea astmaa sairastaville. Iltaa emännöivät kokemustoimija Irma Saari ja verkkovertaisohjaaja Jaana Pahkamäki. Pääset mukaan klikkaamalla linkkiä http://bit.ly/35uVkI7

Tiistai 4.2. kello 18 CPAP-laite tutuksi, osa 1. Minkälainen laite on ja miten se toimii? Resmed Oy:n asiantuntija Jari Illikainen kertoo ja vastaa kysymyksiin. Kaksiosaisen perehdytyskokonaisuuden ensimmäinen ilta. Liity mukaan tästä http://bit.ly/2sKnS3i