Vertaisryhmä jossa keskustellaan ravitsemuksesta, liikunnasta, painonhallinnasta ja kaikesta tähän liittyvästä.

Hyvinvointi-vertaisryhmä

Ravitsemus, liikunta ja painonhallinta ovat erittäin tärkeitä meille jokaiselle, mutta erityisen tärkeitä jokaiselle hengityssairaalle. Ryhmä sopii sekä miehille että naisille ja kaiken ikäisille. Jäsenillemme ryhmä on ilmainen, ja voit toki käydä tutustumassa vaikka et olisi vielä jäsen. Keskustelemme omista kokemuksistamme, jaamme kokemustietoa ja tuemme toisiamme esim. painonhallinnassa. Emme viilaa pilkkuja, pidä päiväkirjaa (jokainen saa toki pitää jos haluaa), emmekä käy puntarilla (jokainen voi sen tehdä kotona). Voimme jakaa hyviä ruokavinkkejä , reseptejä ja hyvällä kelillä käydä vaikka pikku lenkillä. Ryhmän sisältö kehittyy jäsenten toiveiden mukaan. Ryhmä on avoin kaikille, rohkeasti mukaan vain! Ryhmässä on rento ja avoin ilmapiiri.

Ryhmä kokoontuu syksyllä 2019 aiemmasta poiketen Ystävänkammarilla Forssassa. Iltaisin käynti Säästöpankinkadulta. Katso ajat tapahtumakalenterista. Kokoontumisia on kaksi kertaa syksyn aikana.

. Ohjaajana Kirsi Repo p. 04070507885 tai kirsi.repo@hengitysyhdistys.fi