Liikuntaryhmät

Yhdistyksellämme on kuntosaliryhmä viihdeuimala Vesihelmen kuntosalilla joka toinen viikko kevät-ja syyskaudella. Ryhmä on ilmainen jäsenillemme ja se soveltuu kaiken tasoisille kuntoilijoille. Ryhmää ohjaa Liisa Ojala. Syksyn ajankohdat löydät kohdasta Ajankohtaista/tapahtumakalenteri.

Hengitä ja Hengästy-liikuntaryhmä toimii Rentoutuskeskus Kehrässä Nina Pajanti-Rauduksen ohjaamana.  Sinne ovat tervetulleita kaikki hengityssairaat ja se sopii kaikenkuntoisille. Ohjaaja ottaa huomioon henkilökohtaiset rajoitteet. Ryhmässä hoidetaan lihaskuntoa, venytellään, rentoudutaan ja tehdään hengitysharjoituksia. Ryhmän ajankohdat ja muut tiedot löytyvät sivuilta kohdasta Ajankohtaista/tapahtumakalenteri.

Yhdistyksellämme alkaa uutena syksyllä 2019 oma kuntosalivuoro kerran viikossa keskiviikkona klo 18-19 Tyykihovin kuntosalilla. Salilla on yhdistyksemme vertaisohjaaja paikalla. Katso tapahtumakalenterista tarkat ajat.

Myös liikuntaan liittyvä Liikuntaklinikka verkkokurssi alkaa 5.9.  ja siihen on ilmoittautuminen 22.8. mennessä. Katso tarkemmin tapahtumakalenterista.

Suunnitteilla muutakin liikunnallista Forssan seudulla ja Urjalassa. Muista tarkistaa tapahtumakalenteri ja seurata ilmoitteluamme Seutu-Sanomissa.

Kaikista voi kysyä lisätietoja puheenjohtajaltamme Sirkka-Liisalta p. 0400616286 sirkka-liisa.ilvonen@hengitysyhdistys.fi tai  sihteeriltämme Kirsiltä p. 0407050885  kirsi.repo@hengitysyhdistys.fi

.