Jäsenillat

Yhdistyksemme järjestää vapaamuotoisia jäseniltoja Forssan Yhteistötalolla kerran kuukaudessa, kuun ensimmäisenä tiistaina klo 18-20. Vietämme aikaa kuulumisia vaihtaen, pelaillen seurapelejä, tehden käsitöitä tai muuta mukavaa. Otamme ideat ilolla vastaan. Voit tulla myös vain kyselemään toiminnastamme ja tapaamaan hallituksen jäseniä. Paikalla on vaihteleva määrä meitä hallituslaisia. Voit ottaa mukaan oman pelin, käsityön jne. Voit saada myös apua ja  vinkkejä käsitöihin. Tule mukaan tutustumaan iloiseen porukkaamme! Tätä jäseniltaa voimme jatkossa muokata ihan toiveiden mukaiseksi ja jos tarvetta on , pitää vaikka osan kerroista jonkinlaista vertaisryhmää vaikka astmaatikoille tai keuhkoahtaumaa sairastaville. Otamme kaikki toiveet huomioon. Ja aina voi tulla kyselemään ja keskustelemaan myös hengityssairauksiin liittyvistä asioista. Tilaisuus on kaikille avoin ja ilmainen, vaikka et olisi jäsenemmekään. Ei ennakkoilmoittautumista. Katso ajat ja päivät tapahtumakalenterista. Tervetuloa!

Olemme mukana myös kyliemme HYTE-hetkissä ja tulemme mielellämme myös sinun kylällesi ja aiheen voimme miettiä yhdessä.

Laita sähköpostia forssanseutu@hengitysyhdistys.fi tai soita p. 0407050885/ Kirsi tai 0400616286/ Sirkka-Liisa