Yhteisötalo

Yhteisötalo on matalan kynnyksen kohtaamispaikka ja yhteinen olohuone kaikille Forssan seudun asukkaille. Yhteisötalolla alueen asukkaat, järjestöt ja eri palveluiden työntekijät voivat yhdessä ja erikseen tuottaa koko yhteisöä hyödyttävää toimintaa - erilaisia tapahtumia, kursseja ja kerhoja, vertaisryhmiä ja mukavaa yhdessäoloa. Kaikki Yhteisötalolla järjestettävä toiminta on maksutonta. Kävijöiden saatavilla on myös matalan kynnyksen palveluohjausta.

Yhdistyksemme on mukana Yhteisötalolla järjestettävissä Terveys- ja hyvinvointituokioissa.  Tuokioita järjestävät yhteistyössä alueemme sote-yhdistykset ja muut yhteistyötahot. Ilmoittelemme niistä tapahtumakalenterissa ja facebookissa.

Yhteisötalon osoite: Haudankorvankatu 2 Forssa

Pihalla on rajoitetusti pysäköintitilaa ja auton voi jättää myös viereiselle City-Marketin pysäköintialueelle.

Esteettömyys: Yhteisötalolle on pyörätuoliluiska, mutta talon iän huomioiden tilat eivät ole täysin esteettömät.