Hengitysliiton mobiilisovellus älypuhelimeesi

Hengitysliiton mobiilisovellus puhelimeesi

Lataa sovellus puhelimeesi niin pysyt kartalla myös oman yhdistyksesi tapahtumissa. Tapahtumat päivittyvät sovellukseesi automaattisesti. Sinun ei tarvitse muistaa salasanoja, riittää kun kirjaudut kerran jäsennumerollasi sovellukseen. Sovelluksen löydät mm. Play-kaupasta nimellä Hengitysliiton jäsenpalvelu.

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelussa kulkevat aina mukanasi valtakunnalliset ja paikalliset jäsenedut, oman yhdistyksesi ja liiton tapahtumat. Jäsenpalvelussa voit myös lukea liiton uutiset, päivittää jäsentietojasi ja lähettää terveisiä liitolle. Kaikki liiton tarjoamat neuvontapuhelimet ovat myös aina kätesi ulottuvilla.

Hengitysliiton jäsenpalvelu toimii Android 5 tai uudemmissa versioissa sekä iOS 9 tai uudemmissa versioissa. Android-käyttöjärjestelmä on muun muassa Samsung-, Huawei-, LG- ja uusimmissa Nokia-puhelimissa, iOS-käyttöjärjestelmä Applen puhelimissa. Vanhempiin versioihin sekä Windows-puhelimiin (Lumia- ja vanhat Nokia-puhelimet) voit kuitenkin ladata jäsenpalvelun selainversion, joka tarjoaa täsmälleen samat sisällöt ja palvelut kuin sovellusversiokin. Käytännössä voit siis käyttää mobiilijäsenpalvelua, oli kädessäsi sitten vähän vanhempi tai uudempi älypuhelin.

Lisäohjeita alla olevasta linkistä