Linkkejä lehtiartikkeleihin, joita yhdistyksestämme on julkaistu viime vuosina.

Lehtijuttuja

http://www.e-julkaisu.fi/hengitysliitto/hengitys/2020/01/mobile.html#pid=1  - Uniapnea  kokemustoimijamme Erkki Leipälä

https://www.vakka.fi/a/ns002422755  Uniapnea on salakavala tauti - Ylipainehengityshoito pelasti kokemustoimija Erkki Leipälän

https://www.youtube.com/watch?v=7DN09hcijm8   Hengitysliitto kannustaa arkiliikuntaan /Veikkaus__  video  Forssa

https://www.seutu-sanomat.fi/jutut/tuoksuherkka-toivoo-huomaavaisuutta-kanssaihmisilta-elavienkuvien-teatterissa-tuoksuton-elokuvanaytos-41164  Tuula Talikainen on tuoksuherkkä. Tuoksuherkälle monenlaiset hajusteet voivat olla liikaa liikuttaessa julkisissa paikoissa. – Elävienkuvien teatterissa tuoksuton elokuvanäytös.