Julkaisemme tällä sivulla ajankohtaisia asioita ja uutisia . Sivua alaspäin vierittämällä pääset eri aiheisiin.

Jäsenterveiset

Jäsenten sähköpostiosoitteet

Toivomme kaikkien jäseniemme joilla on sähköposti käytössä, ilmoittavan sen yhdistyksellemme, jotta voimme palvella jokaista jäsentämme paremmin. Näin saat paremmin ajankohtaista tietoa yhdistyksemme toiminnasta ja tapahtumista. Emme anna tietojasi eteenpäin, vaan ne tulevat ainoastaan yhdistyksemme ja Hengitysliiton jäsenrekisterin käyttöön. Sähköpostin voit ilmoittaa osoitteeseen: forssanseutu@hengitysyhdistys.fi

Hyte-hetket ja Urjala

Yhdistyksemme panostaa myös tulevana vuotena toiminnan laajentamiseen alueemme kylille Hyte-hetkien merkeissä. Voimme esitellä yhdistyksemme toimintaa sekä Hengitysliiton toimintaa ja kertoa jostain tietystä aiheesta esim. uniapnea, astma jne. Jos kyläsi kiinnostui, ota yhteyttä! Yritämme myös huomioida Urjalan, Humppilan ja Ypäjän jäseniltojen merkeissä.

Vertaisohjaajia ja aktiiveja, erityisesti Urjalaan!

Kaipaamme kovasti vertaisohjaajia laajentaaksemme yhdistyksemme toimintaa. Vertaisohjaajaksi voit kouluttautua jäsenenämme Hengitysliiton maksuttomalla koulutuksella. Alkuun saat toki tukea meiltä, eikä koulutus vielä velvoita sinua mihinkään. Haluaisimme tarjota jäsenillemme monipuolisemman kattauksen vertaisryhmiä , kuten astma, keuhkoahtauma, sisäilma-vertaisryhmiä. Myös uniapnea-vertaisryhmä kaipaisi uniapneaa sairastavaa ohjaajaa.

Hengitysliitto tarjoaa aktiivijäsenilleen paljon muitakin koulutuksia, verkkovertaisohjaaja, vertaistukija, kokemustoimija, vertaisliikuntaohjaaja- koulutuksia . Löytyy myös verkkokursseja yhdistystoiminnasta tai viestinnästä. Eli sinun ei tarvitse olla yhdistystoiminnan virtuoosi tullaksesi mukaan toimintaan, kaikkea voi opiskella.

Lisätietoa

Puheenjohtaja: Sirkka-Liisa Ilvonen p, 0400 616 286, forssanseutu@hengitysyhdistys.fi

Sihteeri:  Kirsi Repo p. 0407050885, kirsi.repo@hengitysyhdistys.fi