Lomaosake Silmurinne A4

osoite Rokuanhovintie 52 A 4, Rokua (Maps tuntee Jaakonjärventien)

Muhoksen Hengitysyhdistys ry omistaa Rokualla Silmurinne-lomaosakkeen. Silmurinteen varauskalenterin löydät tästä. Huomaathan, että varaukset voivat päivittyä viiveellä, eivätkä kaikki mahdolliset peruutuksetkaan ole aina näkyvillä. Soittamalla selviävät!

Tarkemmat varaustiedot ja omat varaukset
Mirja, puhelut ja WhatsApp-viestit 050 327 9713.

Parfyymit, partavedet, deodorantit, hiuskosmetiikka, tuoksuvat pesu- ja huuhteluaineet, siivous- ja puhdistusaineet, tuoksukynttilät, ilmanraikastimet  ja muut keinotekoiset tuoksut aiheuttavat terveyshaittoja useille. Osakkeen käyttäjillä on oltava oikeus hajustekemikaalittomaan hengitysilmaan osakkeessa majoittuessaan!

Varustelu

• tupakeittiö
  • 2 makuuhuonetta
  • sauna ja kylpyhuone/
    • – koivuvastoja ei saa viedä saunaan
    • – pyykkejä ei saa kuivattaa saunassa
  • pinta-ala 43 m2 ja makuuparvi
  • vuodepaikat 5:lle ja makuuparvella 3:lle henkilölle
  • matkasänky, syöttötuoli
  • uuni, liesi, astianpesukone, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeitin, TV, radio, astiat
  • takkauuni ja takkapuut
  • siivousvälineet ja -aineet
    • – kaikki omat jäljet siivottava
    • – kaikki tuodut ruoat ja tarvikkeet vietävä mukana

Lähtösiivous kuuluu vuokralaiselle.

Mikäli siivoaminen osoitetaan puutteelliseksi, on yhdistyksellä oikeus veloittaa siivouskulut vuokralaiselta.

Yhdistykseen saapuu palautetta heikosta siivouksesta ajoittain.

Lähettäkää tieto riittämättömästä siivouksesta, rikkoontuneista tavaroista tai puutteista ym. heti, jotta huomautukset saadaan kohdistettua juuri oikeaan varausajankohtaan.

Vuokralaisen on tuotava mukanaan lakanat, tyynyliinat, pyyheliinat, pefletit  ja mahdolliset talouspaperit.

Vuokrat vuonna 2024

• Muhoksen Hengitysyhdistyksen jäsenet: arkivuorokausi 40 euroa, viikonloppu- ja pyhävuorokaudet 50 euroa, viikkovuokra 250 euroa.
  • Muiden hengitysyhdistysten jäsenet: arkivuorokausi 60 euroa, viikonloppu- ja pyhävuorokaudet 70 euroa, viikkovuokra 400 euroa.
  • Ei-jäsenille: kaikki vuorokaudet 100 euroa.

Viikonloppuhinnat ovat voimassa myös hiihtolomaviikolla 10 ja syyslomaviikon 43 ajan. Lomaviikkoja ei vuokrata yhdelle, vaan jaetaan parin, kolmen vuorokauden jaksoissa.

Vuokraus

Osaketta vuokrataan aina kuluvan ja viiden seuraavan kuukauden ajalle Muhoksen Hengitysyhdistyksen jäsenille. Muille vuokrausaika on kuluva ja seuraava kuukausi.

Mikäli viikonlopuille on kovasti kysyntää, voit vuokrata yhden viikonlopun kolmen kuukauden jaksossa. Hiljaisempana aikana voit varata useammin. Arkivuorokausiin ei ole rajoitusta.

Osakkeen vuokra laskutetaan etukäteen, peruutukset viimeistään 7 vuorokautta ennen varauksen alkua, muutoin peruutusmaksuna peritään puolet käyttömaksusta.

• Varaus alkaa klo 16 ja päättyy klo 14 (16). Kannattaa kysyä myös ”äkkilähtöjä” ja peruutuspaikkoja tai voit jättää yhteystietosi mahdollista varauksen peruuntumista varten.

Lomaosakkeen käyttäjät saavat pienen alennuksen Rokuan kylpylähotellin uinti- ja kuntosalimaksuista sekä ruokailuista. Lue lisää Rokuasta

Osakkeen avaimen saat avainboksista, varauksesi yhteydessä saat sen avaamiseen tarvittavan koodin ja ohjeet. Avain säilytetään boksissa. Ethän jätä avaavaa numerosarjaa näkyville vaan sekoitat numerot avaamisen ja sulkemisen jälkeen.

Varaukset ja tarkemmat tiedot
Mirja Karjalainen, 050 327 9713 tai mirja.karjalainen@netti.fi. Yhteydenotot mieluiten iltapäivällä tai illalla ja viikonloppuisin. Arkiaamupäivisin asiakaspalvelutyössä ja varaukset ovat harraste ja vapaaehtoistyötä!

Huoneisto A 4
Uudistettu minikeittiö
Keittiö

Tupa
Tupa parvelta kuvattuna
Parivuode 1. makuuhuoneessa
Parvisänky 2. makuuhuoneessa
Liukuovikomerot makuuhuoneissa
Näkymä ulko-ovelta
Nukkumapaikka parvella
Lisävuoteita parvella
Uusittu, leveämpi kuisti 1.
Uusittu, leveämpi kuisti 2.
Uusittu, entistä hiukan tilavampi kuisti.